Nowa fala polskich ambasadorów u bukmacherów
Niezaprzeczalnym skutkiem nowelizacji ustawy hazardowej jest poprawa wyników osiąganych przez licencjonowanych bukmacherów. Firmy działające w Polsce chcą wykorzystać nadarzającą się okazję i przyciągnąć uwagę nowych klientów. Aby prowadzone działania marketingowe przynosiły lepsze efekty, bukmacherzy współpracują z rozpoznawalnymi osobami, które zostają zatrudnione w charakterze ambasadora danej marki.
Reklamowanie zakładów sportowych jeszcze niedawno wywoływało skrajne emocje. Polscy sportowcy podpisywali bowiem umowy marketingowe z zagranicznymi firmami bukmacherskimi, które działały w Polsce w sposób niezgodny z obowiązującym prawem. Dopiero zmiana regulacji prawnych pozwoliła ukrócić ten proceder.
Obecnie niemal każdy legalny bukmacher posiada swojego ambasadora. Wiodącą firmą jest pod tym względem Fortuna, ponieważ popularny czeski bukmacher postanowił reklamować swoją ofertę poprzez serwis YouTube. Taka strategia przyniosła efekt w postaci współpracy ze znanymi twórcami treści o tematyce sportowej. Ambasadorami firmy Fortuna są między innymi: „Dissblaster”, „Lachu” oraz „Zwykły Kibic”.
Legalne firmy bukmacherskie w Polsce toczą zaciętą walkę o klienta. Nic więc dziwnego, iż działanie Fortuny spotkało się ze zdecydowaną reakcją konkurencji. ForBET zasłynął jako pierwszy w Polsce legalny bukmacher bez podatku, jednak obecnie firma stawia na inne formy promocji. Niedawno świat zakładów bukmacherskich obiegła informacja o tym, że Artur Boruc został nowym ambasadorem firmy ForBET. Były bramkarz reprezentacji Polski to wyjątkowo rozpoznawalna i ciesząca się olbrzymim szacunkiem postać, co z pewnością pozytywnie przełoży się na odbiór przygotowanej kampanii.